teisipäev, 8. märts 2016

Treeningud 29 veebruar - 6. märts

Märtsikuu on seekord veidi erilisem jooksukuu - nimelt otsustasin Kaidoga koos teha sellise väikese hulluse, et igal kuupäeval tuleb joosta rohkem kilomeetreid kui kalendris kirjas. Seega kuu lõpp saab olema päris huvitav.

Ag ilma pikema jututa panen siia trennid kirja, sulgudes on minimaalsed lubatud kilomeetrid:

E - Käisin teletornis tõusu mõõtmas, enne jooksin 4km alla ja üleval käisin siis 5x, mis teeb 850 vertikaalset tõusumeetrit.
T - (1km) 3km + 1km jooksuharjutusi
K - (2km) 3km + 1km jooksuharjutusi + 2x 1km @ 3:40. Tundsin ennast pisut haiglaselt, aga minek oli okei. Taastumine jälle viletsapoolne.
N - (3km) 3,2km sörki
R - (4km) 4km sörki + 15km kõndimist
L - (5km) 22km kõndi + 5km jooksu (26:52)
P - (6km) 15km kõndi

Okei, challenge failed. No laias laastus ma kõndisin 15km, aga ennast vabandades, ma olin üsna välismaal ja P oli reisipäev, tegin oma parima. Igataheas ma jätkan.

Enesetunne on natuke väsinud, aga mitte jooksust, mingi putukas on vist kallal. Etteruttavalt võib öelda, et nii 7. kui ka 8. märtsil olen kenasti kilomeetrid ära jooksnud.

Lörtsi jooksusussi!

Kommentaare ei ole: