neljapäev, 16. aprill 2015

Treeningutest 3. aprill - 16. aprill

Vahepeal on jällegi 2 nädalat märkamatult kadunud, aga teen väikese kokkuvõtte. Etteruttavalt võib öelda, et kõik pole plaanipäraselt läinud, aga tuleb edasi minna!

4-5 jäid trennid ära, sain omale toidumürgituse.

Kuna kehas vedelikuvarud madalad, aga tahmtine joosta suur, siis 6. aprillil tõmbasin omal lihase ära, õnneks sain enne oma jooksukaifi kätte.

Järgmised päevad läklsid longates kuni tuli 12 kuupäev, mil sörkisin 5,8km (4:57 /km), järgmisel päeval tegin 6,5km (33'), edasi 14. sain teha päris trenni, kuigi lühema.

2x 3km (3:57 /km ja 3:49 /km), tulid mõlemad väga kergelt. Õhtul käisin veel sörkimas ja tegin kergelt 3km.

Kolmapäeva hommikul tundsin, et kurk kergelt kraabib, eelmiselt päeval olin tuult saanud liialt. Igal juhul tegin oma 9km sörgi ära (5:04 /km).

Tänaseks olen ikka haigeks jäänud, energiat pole, olek on pehme. Täna ei tee kindlasti midagi, loodetavasti saan NV jälle jooksma.

Mul on tunne, et ju mu keha püüab mulle siis praegu öelda, et võta hoogu maha. No ma siis võtan, aga niipea kui olek vähegi taastub, lähen sörkima.

Olge terved!


Kommentaare ei ole: